marți, 9 iulie 2013

Dor de blog, dor de voi!

Nu stiu cine isi mai aminteste de mine! Nu stiu daca va mai reusi cineva sa imi citeasca postarile, dar dorul meu de blog a atins cote inalte.

Mi-e dor sa reintru in aceasta lume sincera, plina de devotament (a acelora care chiar se tin de blogareala), in care vrei, nu vrei legi prietenii, in care ai acea dorinta arzatoare de a arata lumii adevarata fata a marketing-ului, de a demonstra de ce esti in stare, locul unde oamenii iti apreciaza talentul si munca depusa, fara a te cunoaste cu adevarat, fara a te fi intalnit in viata reala, fara a avea vreun interes.

Sper sa ma reprimiti in lumea voastra. Sper sa reusesc sa ma adaptez. Sper...


Si pentru ca nu vreau sa termin aceasta postare intr-o nota melancolica, postez mai jos ultimul machiaj realizat de mine. Nu am poze cu fata intreaga ci doar focusate pe ochi. Sper sa va placa!

Va doresc o zi superba!



Abia dupa realizarea pozelor am observat ce sprancene dizgratioase aveam, asa ca le-am restilizat si am reusit in cele din urma sa le aduc pe drumul cel bun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik