sâmbătă, 10 decembrie 2011

Review Keratina lichida Anian

Buna fetelor :)

Am decis sa fac si eu un review despre mult cunoscutul produs minune "Keratina lichida Anian" de pe Triodeluxe .
Cu siguranta ati vazut care sunt efectele acestui produs si la alte fete din bloggosfera , deci pot spune ca a avut efecte benefice la peste 90% dintre fetele de pe internet care au vorbit despre produsul minune mai sus amintit.

Ei bine, se pare ca si eu ma numar printre ele si desi sunt la inceputul tratamentului (nu am folosit decat un sfert din produs la un par foarte lung - vezi poza de mai jos) sunt foarte multumita de rezultatele obtinute pana in acest moment.


Cred ca stiti toate ce fel de podoaba capilara detin iar keratina lichida de la Anian a venit ca o mana cereasca intr-un moment de disperare in care efectiv nu stiam ce mai pot face, numai sa nu ajung la foarfece. Pentru cele care imi citesc pentru prima oara blogul si implicit nu stiu nimic despre mine va voi face o mica prezentare a situatiei parului meu, inainte de a folosi keratina lichida.

Detin un par blond, platinat, culoare pe care o obtin doar cu ajutorul decolorarii . Cred ca va imaginati la ce chin este supus doar cand folosesc cuvantul "decolorare". Trebuie sa precizez ca repet acest ritual (al decolorarii) o data la o luna jumatate-doua , de 7 ani (prima oara mi-am decolorat tot parul, iar apoi numai radacinile crescute). Ma mir si eu cateodata, de  puterea si curajul parului meu de a nu se da batut si de a nu ma parasi in toata aceasta perioada ;)). 

Revenind la keraina lichida, nu stiu ce s-a intamplat de cand o folosesc, dar mi-au disparut firele despicate iar pentru a fi mai sigura ca ma credeti am atasat o poza, mai jos.

Nu stiu cat de bine se observa


Ce ne promit producatorii :

"Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.
Previne şi combate căderea părului:
• Reface părul deteriorat
• Previne şi combate mătreaţa
Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.
Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos."

 Ce efecte a avut la mine :

Nu am observat vreo schimbare in ceea ce priveste caderea sa, dar cu siguranta mi-a refacut parul deteriorat care acum este mult mai lucios, mai moale si se incalceste mult mai greu.
Eu am probleme cu matreata si nu cred ca s-a schimbat ceva in acest sens, pana acum. Va reamintesc ca nu folosesc de foarte mult timp acest tratament, poate in timp lucrurile se vor mai schimba.
In ceea ce priveste volumul, nu am avut niciodata o problema din acest punct de vedere deci nu pot spune ca m-a ajutat keratina in acest sens.

In alta ordine de idei, trebuie sa precizez faptul ca nefolosita corect, keratina lichida nu va da rezultatele dorite,ba dimpotriva. In primul rand trebuie sa stii cand trebuie aplicata si in ce cantitate. 

Cum procedez eu :

Imi spal parul cu un sampon tot de la Anian (pentru care voi face un review in zilele ce urmeaza), apoi imi tin parul in prosop aproximativ 15 min, aplic o masca de par fara clatire si il mai las 5 minute. Masca imi descalceste parul ceea ce imi permite sa il pieptan (nu sunt o fana a pieptanatului, de aceea evit acest procedeu din teama de a nu-mi despica firele de par) iar abia apoi aplic keratina lichida pe toata suprafata parului si insist la varfuri. Bag in priza uscatorul de par si incep sa-l folosesc la treapta cea mai mica pentru a-l zvanta putin iar apoi folosesc treapta cea mai mare pentru a ii da volum.

Risc sa precizez o informatie care pentru multe dintre voi nu-si are rostul, dar vreau sa fiu sigura ca intelegeti cum functioneaza acest tratament. Asadar, pentru a-si face efectul , keratina lichida trebuie ajutata cu putina caldura, astfel este necesara utilizarea unei surse de caldura dupa aplicarea sa pe par. 

Am vazut ca unele bloggerite spuneau ca ele folosesc ori uscatorul de par ori placa. Gresit!!! Daca folositi placa de par, diminuati efectele keratinei lichide iar rugamintea mea este sa incercati sa folositi doar uscatorul de par.
Mai jos puteti observa doua poze before si after.



Daca mai aveti intrebari , nu ezitati sa mi le adresati. In zilele ce urmeaza voi realiza si alte review-uri pentru produsele Anian pe care le mai detin. Daca aveti vreo preferinta va rog sa-mi spuneti pentru a sti cu ce sa incep.
V-am pupat !!!





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik