miercuri, 14 decembrie 2011

Craiasa Zapezilor si Spiridusul Malefic

Buna fetelor.

Pentru astazi am pregatit o postare mai speciala, in spiritul craciunului si al iernii care din care observ, se lasa asteptata. 

Intr-o seara calduroasa de iarna ;))(erau vreo 7-8 grade afara) in timp ce stateam relaxata la al meu laptop, o idee stralucita imi apare de nicaieri. Cum plictiseala era la cote maxime, nu puteam lasa ideea sclipitoare sa-mi scape printre degete, asa ca mi-am supus doua prietene la un chin de nedescris : o seara a machiatului.

Iar pentru a face totul si mai interesant, mi-am ales doua personaje care aduc a iarna si a sarbatori pe care le-am poreclit dupa cum puteti citi si in titlu : Craiasa zapezilor si Spiridusul malefic.

Cu al meu spiridus malefic am participat si la un concurs de make-up dar, nu a reusit sa fie la nivelul asteptarilor organizatoarei asa ca acum e rosu de suparare ;))

In continuare va las sa va clatiti ochii cu pozele de mai jos, poze care,sper eu sa fie pe placul vostru. 
Ia sa vad daca va dati seama care e craiasa si care e spiridusul :))


















Sper sa ca v-au placut fetele mele. Astept comentariile voastre in rubrica de mai jos si nu uitati de giveaway aici .
V-am pupacit pe toate !!! 






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik