luni, 21 noiembrie 2011

I need some help

Buna dragele mele. 
Pentru ca am fost absenta o lunga bucata de vreme, am decis sa fac un fel de sondaj prin care sa ma ajutati sa ma decid cu privire la viitorul existentei acestui blog. 
Astfel, vreau sa imi spuneti parerea voastra sincera vis a vis de activitatea mea viitoare pe acest blogulet, si anume daca sa continui sau nu sa postez articole si de ce . M-ar interesa (in caz ca raspunsul este afirmativ) ce fel de postari v-ar placea sa fac si promit sa ma tin de treaba. 
Cu alte cuvinte, astept request-uri din partea voastra si va adresez sincere pareri de rau pentru absenta mea indelungata. Nu stiu cate mi-ati simtit lipsa, dar imi place sa cred ca ati facut-o. :P
V-am pupacit si astept parerile voastre sincere mai jos, la sectiunea Comentarii. :*:*:*:*
Sunt foarte curioasa sa vad ce imi veti raspunde (daca imi veti raspunde ;)) )



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik