marți, 22 noiembrie 2011

Demascarea industriei muzicale


Buna fetelor.

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru imboldul pe care mi l-ati dat in legatura cu continuarea activitatii mele pe blog si cu ocazia asta vreau sa va promit oficial ca ma voi tine de treaba, deci nu scapa nimeni de mine :))

Stiu ca ar trebui ca acest articol sa fie unul de beauty, dar am vrut sa impartasesc cu voi un altfel subiect care, pe mine una ma pasioneaza si in acelasi timp ma face sa imi pun o multime de intrebari.

Nu stiu cate dintre voi urmariti documentare, cate stiti despre Illuminati, despre masoni , despre rautatile ce ne inconjoara zi de zi si pe care le trecem intentionat sau nu cu vederea.

Asadar, astazi va voi posta un film despre Demascarea industriei muzicale, film care m-a speriat intr-o oarecare masura , dar mi-a si raspuns la unele intrebari pe care atat eu cat si multe dintre voi sunt sigura ca vi le puneti.

Sper ca v-am facut curioase cat de cat si imi doresc foarte mult sa vizionati acest film pentru a intelege mai bine lumea inconjuratoare si escrocheriile oamenilor care ne conduc si care nu sunt deloc ceea ce pretind.

Filmul are o durata de aproximativ 2 ore, dar vor trece foarte rapid pentru ca sunt sigura ca va va captiva atentia. 


Vizionare placuta !!!





Voi urmariti astfel de documentare? Daca da, ce parere aveti despre ele dar vreau sa stiu si care este parerea voastra despre acest film in mod special. V-am pupacit si sper sa nu va fi plictisit prea tare cu acest subiect.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik