sâmbătă, 1 octombrie 2011

NOTD - Red petals

Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic pe blog cateva zile, dar sunt in plina mutare cu facultatea, am o gramada de chestii de rezolvat si chiar nu mai am timp de prea multe. 


Asadar, revin azi cu o postare scurta cu unghiutele pe care le-am avut zilele acestea. Ca de obicei, nu sunt perfecte pentru ca nu am rabdare prea multa , mi-e greu sa le sterg si sa o iau de la capat de aceea le las cu cateva imperfectiuni. 
Eu sper ca voi sa extrageti ce e mai bun din asta, cum ar fi modelul sau combinatia de culori si sa inchideti ochii de aceasta data ;)) , sa ma intelegeti ca-s mica si grabita :))


Acum sa trecem la treburile noastre. Am postat mai jos cateva poze, dar ca de obicei nu am mentionat lacurile folosite. Deci, daca vreti sa vedeti vreo nuanta sau daca aveti o intrebare de orice fel , va rog frumos sa nu ezitati si sa o postati mai jos. Pentru voi imi voi face mereu timp.






V-am pupacit si sper ca va plac unghiutele mele care de la un timp cum cresc un pic, se exfoliaza si nu le mai pot tine mari :(. Nu stiu din ce cauza, dar sper sa ii dau de capat pana la urma. 
Asta e tot pentru astazi, bye bye , ladies !!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik