joi, 13 octombrie 2011

LOTD - Oh so special make-up ;))

Hello ladies! Dupa cum ati observat si singure , facultatea and all things around it imi mananca tot timpul, ba chiar as putea spune ca am ajuns la concluzia ca mie nu imi sunt suficiente 24h pentru a reusi sa duc la bun sfarsit tot ce imi propun. Nici de citit bloguri , nici de pozat machiaje sau manichiuri, de nimic nu mai am timp. Bine ca am fost fata desteapta si am facut cateva poze in vacanta pe care le-am pus la pastrare pentru zile negre. Lucky me :D ! Si cum mi-am achizitionat de ceva vreme 3 palete Sleek (de care nu ma mai despart) am zis ca e cazul sa postez si un machiaj realizat cu aceste truse. Sper ca va place, e o varianta mai soft decat cele cu care v-am obisnuit pana acum. Va pup si astept parerile voastre.:)






Acum va voi arata ce culori am folosit si in ce ordine :
Oh so special - Sleek


 Curacao - Sleek

Iar la final va voi "incanta" again cu o poza full face :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik