sâmbătă, 8 octombrie 2011

LOTD : Mauve make-up


Buna fetelor. Am atat de multe pe cap in ultima vreme incat timpul nu mi-a mai permis sa postez ceva. Asadar voi face o postare rapida cu un make-up pe care l-am realizat acum ceva timp dar nu am avut timp sa vi-l arat. Nu voi mai precisa nici produsele folosite, dar daca totusi aveti vreo nelamurire sau intrebare , va rog frumos sa nu ezitati.
Acestea fiind spuse , va las sa admirati pozele de mai jos ;)) si astept parerile voastre in sectiunea "Comentarii" .
De asemenea sunt deschisa la sugestii, propuneri si why not request-uri .







Sper ca va place machiajul meu si vreau sa cred in continuare ca sunt o inspiratie pentru voi si pentru machiajele voastre de zi cu zi.
Acum, ca pentru final voi posta o poza full face dar si una foarte photoshopata si "artistica" cum imi place mie sa ii spun :)).


Pana data viitoare v-am pupacit si va doresc mult succes la scoala/facultate :*:*:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik