vineri, 16 septembrie 2011

NOTD - Fresh green



Dupa cum v-am obisnuit deja, sunt mai puerila cand vine vorba de facutul unghiilor. Inca ma bucur de culori si modele ca un copil care primeste o  jucarie noua. Chiar daca veti spune ca specific toamnei sunt culorile pamantii, eu risc sa incadrez si verdele in aceeasi categorie.
Va las pe cele pasionate ca si mine, sa va bucurati de pozele de mai jos care, sper eu, sunt o inspiratie pentru urmatoarea voastra manichiura. Pupici !




 Sunt mai mult decat constienta ca animal print-ul meu arat jalnic :))












Nu am mai precizat nimic despre ojele folosite pentru ca nu sunt cine stie ce oje interesante sau scumpe. Nuantele sunt evidente din poze, dar daca totusi aveti intrebari, nu ezitati sa-mi scrieti. 


Nu uitati sa participati la giveaway aici  



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik