miercuri, 21 septembrie 2011

My hair story


Hello everyone! Am foarte multe prietene care ma intreaba cum imi mentin eu parul cat de cat sanatos si lung avand in vedere ca detin un blond platinat decolorat :). Cred ca vedeti zi de zi macar o fata blonda cu un par nu prea aspectuos , uscat , deteriorat si alte adjective de genul :P . Tin sa precizez ca am facut si eu candva parte din acea categorie, dar am invatat din greseli iar parul meu imi multumeste in fiecare zi pentru asta. 

Sa incepem cu inceputul:) . M-am decolorat prima oara pe la 14-15 ani (I know, too early), parul meu fiind oricum, de la mama natura blondut. Ai mei nu ma lasau sa ma vopsesc si dimineata s-au trezit cu mine blonda , dar asta e deja alta poveste a tineretii mele zbuciumate :)) . 

Apoi, cand imi cresteau radacinile, ma vopseam (decoloram) de fiecare data pe toata lungimea parului , o prostie pe care vad ca o folosesc multe fete si in ziua de azi. Deci, daca sunteti blonde (decolorate) NU APLICATI DECOLORANTUL PE TOATA LUNGIMEA FIRULUI DE PAR pentru ca veti regreta amarnic dupa. Dupa cateva epidoade de genul mi-am dat seama ca parul meu nu mai este la fel, firele au inceput sa se despice , sa se rupa si norocul meu a fost ca aveam parul destul de lung incat sa-mi permit sa tund partile bolnavicioase care, din nou din noroc, nu s-au extins foarte mult asa ca am avut destul par de salvat.

Am descoperit apoi balsamul, care imi facea parul matasos si usor de pieptanat si de care nu m-am despartit multa vreme. A urmat apoi o perioada de nebunie in care "trendul" si-a spus cuvantul , astfel in parul meu au aparut fel de fel de suvite de la albastru pana la negru urmand ca intreaga podoaba capilara sa ia culori aramii , ciocolatii si altele de genul. Dar, cum nebunia trece repede, iar toti apropiatii mei tanjeau dupa imaginea mea de Ileana Cosanziana, am decis sa redevind blonda de altadata, fenomen ce persista si in zilele noastre :)

Pentru ca dupa atatea nebunii parul meu a avut destul de mult de suferit, mi-am dat seama ca trebuie sa gasesc solutii permanente pentru sanatatea firului de par, iar grija mea pentru acesta va trebui sa fie in alerta generala. Asadar, va voi prezenta mai jos, produsele care le folosesc in prezent si efectele acestora asupra parului meu.

Sa incepem cu samponul. Am incercat sa gasesc produse cat mai non envazive pentru parul meu si m-am oprit la Samponul nutritiv de la Yves Rocher al carui beneficii nu le vedeam dupa primele utilizari. In timp mi-am dat seama ca parul meu este mai sanatos, mai lucios iar caderea lui nu mai este o problema grava pentru mine. (inca imi cade parul, dar ma gandesc ca, atata timp cat voi folosi acest sampon beneficiile nu vor intarzia sa apara)

Masca de par L'Oreal Elseve Total Repair. Nu ma pot dezlipi de masca aceasta. Este nemaipomenita pentru parul meu. O folosesc de foarte multi ani si nici nu ma gandesc vreodata sa o schimb cu alt produs. O contotate foarte mica din aceasta masca, imi descalceste parul , il lasa atat de moale incat iti vine greu sa tii mainile departe de par si il hraneste pana la varfuri. Mereu cand folositi o masca sau un balsam trebuie sa aveti grija sa nu folositi produsul decat pe lungimea parului. Daca atingeti scalpul riscati sa faceti matreata , dar sunt sigura ca toate stiti asta deja.

O data la doua saptamani, inainte de spalarea propriu zisa, imi umezesc parul si aplic acest ulei tratament de la Avon, cu ulei de masline , care de asemenea imi hraneste parul si il face lucios ca dupa coafor. Desi sticluta este foarte mica, pentru parul meu, de exemplu, este suficient pentru vreo 10 utilizari :). Il recomand si pe acesta pentru o extra hranire a parului.



Dupa spalare, aplic mereu un spray pentru varfuri deteriorate. Acum il folosesc pe cel de la Gerovital cu keratina si provitamina B5 care miroase superb si imi protejeaza parul pana la spalarea urmatoare. Are 100 ml dar il veti avea foarte mult timp deoarece pulverizatorul va ajuta sa controlati cantitatea de produs aplicata pe par, iar 3-4 pulverizari sunt mai mult decat suficiente. Eu il am deja de vreo 3 luni si folosindu-l dupa aproape fiecare spalare s-a consumat doar un sfert de produs.



Daca parul meu se incalceste, folosesc un spray pentru descurcarea parului de la Avon. Stiu ca este pentru copii , dar isi face foarte bine treaba si pentru parul meu.












Atunci cand vreau sa imi indrept parul, nu folosesc niciodata placa (sau doar o data, de doua ori pe an) ci apelez la Balsamul pentru indreptare si stralucire de la Taft pe care il aplic pe parul umed si apoi mi-l usuc cu uscatorul. (trebuie neaparat sa fie uscat cu uscatorul de par pentru a avea efect)







Foarte rar, atunci cand vreau sa imi indrept parul cu placa, aplic o solutie pentru indreptarea parului si protectie termica de la Camil. Niciodata nu pun placa direct pe par. Mereu folosesc o protectie inainte.






Iar cand, din diferite motive parul meu este neascultator, pulverizez un balsam de tip leave-in si apoi mi-l aranjez dupa bunul plac. In momentul de fata il detin pe cel de la Avon pentru parul blond.

Aceasta este poveste parului meu si produsele pe care le folosesc mereu pentru a-l proteja in primul rand de decolorari iar mai apoi de efectele nocive ale vremii (soare, vant , ger). Am uitat sa precizez faptul ca pentru a-mi mentine culoarea de blond cenusiu, nu folosesc niciodata vopsea, ci aplic pe par o data la 3 saptamani samponul de la Kallos amestecat cu un sampon normal (pentru a nu-mi iesi nuante de mov).



Sper sa va fie de folos aceasta postare si imi cer scuze ca sunteti nevoite sa cititi un intreg roman :)) . Am incercat sa fiu cat mai succinta chiar daca pe ici pe colo m-am incurcat in detalii inutile.



V-am pupat si nu uitati de giveaway aici . Mai aveti cateva zile la dispozitie sa va inscrieti.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik