miercuri, 28 septembrie 2011

LOTD : Orange challenge

Hello sweeties ! Pentru postarea de astazi am pregatit un machiaj un pic mai altfel. E foarte colorat si patrunzator si s-ar potrivi mai degraba unei seri calduroase de vara. Pentru mine inca e o vara tarzie, voi nega pana la iarna venirea toamnei :)) ca asa sunt eu, nu-mi place toamna. E prea capricioasa , prea schimbatoare , toamna e inceputul frigului pentru mine. Singura chestie care  imi place in acest anotimp e multitudinea de culori cu care ne uimeste de fiecare data, atat .




Hai ca iar am deviat de la subiect. Am stat totusi si m-am uitat putin la poza de mai sus si cred ca am gresit mai devreme cand am spus ca machiajul meu nu ar fi tomnatic. Dar cum parerile contradictorii fac deja ravagii in mintea mea, va las pe voi sa incadrati machiajul in ce categorie simtiti  ca ar face parte. Ba chiar mi-ar placea sa aud parerile voastre. Va pup !














LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik