vineri, 9 septembrie 2011

LOTD - Green and Purple Make-up


Hello everyone ! Am din nou un machiaj colorat pentru voi (ca tot mai am timp liber). Acusi incepe facultatea si probabil voi posta mai greu pe blog dar, nu scapati voi de mine asa usor.

Gata cu vorba, sa trecem la treaba.








Acum urmeaza, dupa cum v-am obisnuit, fardurile pe care le-am folosit si ordinea in care le-am aplicat. Bineinteles, inainte de toate am aplicat primer iar apoi un creion alb pe care l-am intins pe toata pleoapa mobila pentru a intensifica putin culorile.







Creioanele de sub ochi le-am aplicat in ordinea care se vede iar apoi le-am blend-uit pentru a imbina putin nuantele.

Iar pentru ca postarea sa  fie completa am adaugat si 2 poze full face pe care le puteti vedea mai jos.



Asta este tot pentru astazi, sper ca v-a placut machiajul iar eu va astept in sectiunea Comentarii de mai jos cu pareri, impresii , critici.
V-am pupat :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik