sâmbătă, 24 septembrie 2011

LOTD : Green again !!!

Hello everyone!!!
Cand am inceput sa prelucrez materialele pentru articolul de azi, mi-am dat seama ca folosesc cam mult verde in  machiajele mele, lucru care poate fi boring pentru voi. De aceea incerc cu ocazia acestei postari sa fac o promisiune si anume : Nu voi mai folosi verdele in machiajul ochilor timp de cel putin 2 saptamani. God help me ! :))
Trebuie sa mai diversific si eu , ca nu se mai poate. Inainte eram obsedata de roz, dar observ ca nu l-am mai folosit de foarte mult timp, cred ca e timpul sa ma re-imprietenesc cu el :P
Asadar, am pregatit pentru voi un machiaj in nuante de verde (of couse) , galben and so on. Sper sa va placa , v-as sfatui sa-l admirati indelung :)) daca tot nu-l mai vedeti o perioada. Say goodbye, my little green :)) 










Acum urmeaza partea in care trebuie sa va arat ce am folosit si in ce ordine : 








And now , for more fun, puteti vedea mai jos cateva poze full face.







Pentru ca nu vreau sa mai fac o postare in plus, va voi reaminti aici de giveaway care mai este valabil pana maine la ora 12, urmand ca dupa miezul noptii sa anunt castigatoarea. Apoi aveti la dispozitie 24 h sa ma contactati pe mail : raicuraluk@yahoo.com . In caz contrar voi alege alta castigatoare.
Inca o data va avertizez pe cele care v-ati inscris,  sa mai verificati o data daca v-ati abonat prin GFC sau daca ati dat like paginii mele de Facebook pentru ca va spun cu parere de rau ca nu voi lua in considerare participarea voastra la giveaway daca nu ati indeplinit aceste 2 conditii obligatorii. Va spun toate aceste lucruri pentru ca am observat deja foarte multe "erori". Multe nu v-ati abonat prin GFC iar si mai multe nu mi-ati dat un link corect pentru sansa aia in plus (dar in cazul acesta probabil voi face o exceptie). 






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik