luni, 5 septembrie 2011

Inspired bY Claudia Lefter

De curand mi-am facut o prietena noua din bloggosfera, o fata pe cat de frumoasa pe atat de talentata Claudia Lefter. (sper sa nu se supere ca o consider deja prietena) . Mi-am permis,fara acordul ei :)) , sa ma inspir dintr-un machiaj creat de ea. Bineinteles ca nu mi-a iesit la fel de bine, dar e totusi acceptabil asa ca am decis sa vi-l arat si voua.
Pozele de inspiratie : 

(v-am zis eu ca e o frumusete de fata)

Acum urmeaza dezastrul :)) (in comparatie cu machiajul ei )


Nu am vrut sa-l realizez cu niste culori asa puternice ca ale ei, pentru ca trebuia sa ies ziua din casa si mi se parea un pic cam mult (chiar si pentru mine) . Pentru ca forma ochilor nostri este diferita, pot parea si machiajele foarte diferite. 
Iata si restul pozelor : 








Iata ce am folosit in realizarea sa si in ce ordine : 





De data aceasta nu am sa postez poze full face pentru ca nu sunt multumita de cum au iesit :P
Sper sa-i placa acest post si Claudiei Lefter pe care trebuie neaparat sa o vizitati (click pe numele ei). V-am pupat si astept parerile voastre in rubrica Comentarii de mai jos.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik