miercuri, 14 septembrie 2011

Dollhouse

Pentru ca v-am promis ca voi mai scrie despre seriale , astazi voi face o scurta prezentare pentru "Dollhouse".
Este un serial vazut de curand si desi are doar 2 sezoane , pe mine m-a cucerit de la primul episod. 
Nu stiu la ce va ganditi voi cand vedeti titlul, dar eu ma gandeam la cu totul altceva decat ceea ce promite serialul. Eram sigura ca e un serial "de fete" care nu va reusi sa-mi capteze atentia , ci doar ma va ajuta sa imi umplu timpul liber si imi va tine mintea ocupata. Ei bine, nu a fost deloc asa. Pregatiti-va pentru actiune , romantism , dileme, semne de intrebare. Acest serial va reusi cu siguranta sa va puna imaginatia la incercare.

Ideea filmului este una geniala, din punctul meu de vedere, chiar daca s-ar incadra cu usurinta la sectiunea SF (si nu ma atrage SF-ul) , are acel ceva care te face sa te intrebi " Cum ar fi daca...?"

Pentru ca vreau sa fiu mai explicita, va voi spune ca aceasta "Casa a papusilor" este de fapt o companie care "sterge" (pentru moment) amintirile oamenilor si  poate insera amintirile si trairile oricarui alt om de pe Planeta. Cu alte cuvinte, devii o papusa goala in interior , fara emotii , amintiri , fara puterea de a alege ce e bine si ce nu dar care, cu o "memorie noua" te poti transforma intr-un asasin , medic , soldat sau orice ce altceva iti trece prin minte (sau mai bine zis ii trece prin minte "creatorului" acestui concept).

Si uite asa se ajunge la trafic de carne vie pentru oamenii extra bogati care vor pentru o zi ca respectiva papusa sa-i fie sotia ideala , sau chiar amanta perfecta care nu pune intrebari, il iubeste neconditionat, ca sa nu mai pomenesc de "talentele" cu care este inzestrata.

Si pentru ca trebuie sa existe si "a good guy" , un tip din FBI afla despre aceasta companie secreta si face tot posibilul sa ii afle locatia si sa inchida afacerea, ajungand in cele din urma sa fie parte din aceasta organizatie . 

Nu vreau sa va dezvalui prea multe, cel mai bine ar fi sa va uitati la acest serial pentru ca nu aveti nimic de pierdut. Este un serial scurt, dupa cum spuneam si mai sus, care nu lungeste actiunea doar de dragul audientei .

Sper ca v-am facut cat de cat curiosi ! Astept sa imi spuneti cei care l-ati vazut deja, ce parere v-a lasat acest serial iar pentru cei care abia l-au inceput va urez vizionare placuta !



Nu uitati de giveaway. Va puteti inscrie pana pe 25 aici .


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik