sâmbătă, 13 august 2011

Smokey brown look :>

Sunt putin reticenta cand vine vorba despre un machiaj in nuante pamantii . Am mereu impresia ca este perfect pentru brunete , niciodata potrivit pentru mine, dar astazi mi-am luat inima in dinti si am realizat un smokey brown. Sunt foarte surprinsa de rezultate. Veti vedea si voi imediat.

Iata de ce aveti nevoie : 

 De la stanga la dreapta :
- Primer de la ELF
- Mascara Super Extend de la Avon
- Fond de ten Perfectwear de la Avon
- Creion maro cu buretel pentru smudge de la Anew
- Creion de sprancene
- Creion multifunctional de la Avon

Doar aceste 3 nuante le-am folosit + un iluminator pentru arcada (caruia nu i-am mai facut poza)


In primul rand am aplicat fondul de ten si primer-ul pentru a prelungi "existenta" machiajului ;))


Apoi am trecut la aplicarea creionului auriu de la avon . L-am folosit mai mult pentru stralucire si ca baza de machiaj .






Imediat dupa, am aplicat peste aceasta baza nuanta cu numarul 1 din paleta de la sus. 





Dupa cum se poate vedea, desi fardul este mat , batonul aiuriu a pastrat luciul de care aveam nevoie :)

Am trecut apoi, la aplicarea nuantei cu numarul 2 din paleta , in pliul ochiului si am "blenduit-o" bine pana arata ceva de genul : 


Pentru un plus de intensitate , am luat nuanta numarul 3  si am aplicat-o in coltul extern la ochilor , formand acea umbra in "V" (my favorite :X )





Apoi cu creionul de la Anew, am trasat o linie pe pleoapa inferioara , pentru a intregi efectul de smokey eyes :



Pentru ca nu am dorit ca aceasta linie sa fie prea dura , cu buretelul de la celalat capat am "smudge-uit" bine culoarea pana a ajuns in aceasta forma : 






Am aplicat iluminatorul pe  arcada, mi-am conturat sprancenele iar pentru ca machiajul nu este complet fara putina mascara , mi-am rimelat genele :> 






Si pentru ca stiu cat de mult doriti sa-mi vedeti intreaga fata :)) (o minunatie de fata =)) ) , va voi prezenta rezultatul final prin pozele ce urmeaza.





Cam asta a fost pentru ziua de azi. Sper sa nu va fi deranjat umorul meu iesit din comun si de prost gust , astept parerile voastre si de ce nu , daca vreti sa realizez un machiaj pentru voi , astept poza de inspiratie iar in cel mai scurt timp voi posta pe blog un tutorial.
Va pup si vacanta placuta in continuare. :*:*:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik