marți, 30 august 2011

Seriale - ONE TREE HILL

Pentru ca incepe facultatea (scoala) si pentru ca avem nevoie de o scuza pentru a face orice altceva decat invatatul, voi incepe sa scriu incepand de acum, despre serialele care mi-au placut si care mi-au umplut timpul in sesiune :)) sau in vacante .
Deoarece am o lista destul de generoasa in ceea ce priveste arta cinefila :)) , consider ca va voi fi de un real ajutor in caz ca ati ramas in pana de idei :) . 

ONE TREE HILL


Cei care au auzit deja de acest serial stiu ca este unul care nu trebuie ratat, mai ales daca esti inca in liceu sau chiar daca ai terminat ultimul an de facultate si vrei sa iti amintesti cu nostalgie de clipele petrecute in acea perioada a existentei tale.
Acest serial incepe, dupa cum am precizat si mai sus, cu primii ani de liceu ai unor tineri din Tree Hill pasionati de baschet si nu numai. Actiunea sa se desfasoara pe durata a 8 sezoane (pana in prezent) si prezinta viata acestor tineri pe perioada liceului dar si cea de dupa terminarea acestuia.  Serialul il are ca personaj principal, pentru inceput, pe bine cunoscutul Chad Michael Murray :X. Cele care nu ati facut inca cunostinta cu acest actor, aveti posibilitatea sa va indragostiti de el (pentru ca nu-i veti rezista cu siguranta) odata cu acest serial.

Sa stiti ca mi-a fost foarte greu sa aleg o poza cu el :)), le-as fi atasat pe toate , dar m-am abtinut si am pus numai doua.
Ei bine, acest serial este printre primele  vizionate de mine si desi multi spun ca dupa sezonul 6, serialul nu mai are acelasi farmec ca la inceput, eu ii sunt inca fidela si-l voi urmari pana la capat. 
Daca nu ati vazut acest serial, vi-l recomand cu toata caldura si sunt sigura ca nu veti regreta in niciun moment alegerea facuta.
Sper sa va fie de ajutor aceasta noua rubrica pe care, voi continua sa o imbogatesc cu cat mai multe sugestii despre serialele mele preferate.
Astept parerile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos,  sau pe facebook (gasiti adresa in partea dreapta).
Va pup pe toti si va urez vizionare placuta :* .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik