joi, 21 iulie 2011

No more business (for moment)

Am hotarat sa las un pic deoparte afacerile si sa incep sa intru si eu in randul bloggeritelor de fashion. Am si eu cateva pasiuni, ca multe dintre voi printre care arta machiajului (trebuie sa recunoastem ca este intr-adevar o arta) dar si pasiunea pentru unghiile colorate si vesele.
Pentru inceput voi posta doar cateva imagini cu modelele de unghii care mi s-au parut mie a fi realizate cel mai bine. Imi cer scuze pentru calitatea indoielnica a imaginilor, dar promit ca imi voi cumpara cat mai curand o camera foto mult mai buna.
So, i hope you like it ! Daca aveti intrebari sau pur si simplu vreti sa-mi scrieti o parere, va promit solemn ca voi raspunde tuturor in cel mai scurt timp ! Va pup :*

















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik